ចំណេះដឹង ការងាររដ្ឋបាល កិច្ចការលេខាធិការ
- ការងាររដ្ឋបាល គឺជាការគ្រប់គ្រង ថែរក្សា មើលការខុសត្រូវទៅលើអង្គភាពដែលខ្លួនបំពេញការងារឱ្យមានសណ្តាប់ធ្នាប់ និងចរន្តឯកសារបានល្អប្រសើរ។
- រដ្ឋបាលត្រូវបានប្រើប្រាស់ក្នុងគោលបំណង ដើម្បីគ្រប់គ្រងនូវចរន្តការងាររបស់អង្គភាពនីមួយៗ សម្រួលដល់ការរៀបចំចាត់ចែការងារអង្គភាពកុំឱ្យមានភាពអនាធិបតេយ្យការងារ។
- ការងារដ្ឋបាលនៅកម្ពុជាត្រូវបានរាជរដ្ឋាភិបាល ផ្តោតអាទិភាពជាចំណុចស្នូលកក្នុងការធ្វើកំណែទម្រង់។
តាមរយៈកម្មវិធីកំណែទម្រង់នេះ នឹងធ្វើឱ្យកិច្ចការរដ្ឋបាលនៅកម្ពុជាកាន់តែមានលក្ខណៈល្អប្រសើឡើង ឆ្លើយតបបានតាមកម្មវិធីអភិបាលកិច្ចល្អ។
- គំនិតដែលខ្ញុំចង់កែទម្រង់កិច្ចការរដ្ឋបាលមានដូចខាងក្រោម៖
១.សុំឱ្យមានច្រកចេញចូលតែមួយ
២.យន្តការ និងនីតិវិធីកាន់តែច្បាស់លាស់
៣.សេវាល្អ រួសរាយ រាក់ទាក់
៤.មានព័ត៍មានគ្រប់បែបយ៉ាងដល់សាធារណជន
៥.មានតម្លាភាពក្នុងការទទួលខុសត្រូវ
៦.មានក្រមសីលធម៌វិជ្ជាជីវៈ និងរក្សាការសម្ងាត់ក្នុងពេលបំពេញការងារ។
Subscribe to:
Post Comments
(
Atom
)
No comments :
Post a Comment